I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 19, 2010

shopping :)

assalamualaikum ,
-atas katil , sambil layan man laksa :)

cheerleaders , aku penat sangat harineh . kaki saket saket :( kesian kan lah aku neh cheerleaders . ngerr ! nanges dah neh . oke oke ! dah , stop eyna . jangan suke nak amek perhatian orang , ghahaha :)''


act , aku pegy ngan family semua lah . pegy carik kaen for khatam al-quran . orang semua busy cari kaen for school . tpy aku sebaliknye . haha :D gerak dalam pukul 10 kot , tk sure . ma kate na gerak pukul 8pagy . phhftttt ! tkde maknenye . zzzzzzzzzzzzzz -.- tido lagy cheerleaders . tpy aku bangun awal , ngeeeee


sampai jeh kl sentral , teros breakfast kat mcD . woshh ! kate na diet , alahh ! harineh jeh lah cheerleaders :') then , teros ke jekel . engatkan tingkat due , rupenye tingkat empat . thanks you for escalator , angkut aku sampai ke tingkat empat :) ngehh ngeh ! 


then , pegy ariani pulak . cari tudung . akak sebok dengan shawl lah kan . aku tk kesah pun , janji pakai :) 


then , aku dah penat dah . buat muke siket lah . then , abah kate na pegy amcorp . na lunch kat sane . herm , aku macam tk nak pegy jeh . last last , ikot jeh lah . baru aku teringat , kat amcorp kan ade kedai buku popular en . na cari novel dear yayah the series lah . habes lunch , teros pegy .


heee , masuk masuk teros jumpe . bagus nye orang tuh . macam tahu tahu jeh aku minat kan . tpy , comics punye tkde . dah habes , sedeh siket lah . then , jalan jalan . akak ngan ma pegy kedai vincent , nadia ngan abah jalan tempat laen .


then , nadia call akak . kate ade jual keyboard . weee , aku naik lah sorang sorang . kat mane pulak kedai nye kan . then , nampak adik aku lompat lompat panggil aku . hehh ! gelabah betol . 


sampai , aku teros test . maen maen . syokkkkkkk ! dah tuh , teros beli semua . besa kod na bawak keyboard tuh . so , kami terpakse lah berpisah . abah , akak , nadia naek taxi . aku ngan ma naek train .


aku ngan ma gerak lambat siket . sebab round kat dalam tuh lagy . ma jalan laju duh , aku terkedek-kedek ikot , erghhh ! da tuh , tk nak naik lift  pulak , na naek tangge . ya allah , penat sangat lah .


then , sampai kl sentral balek jumpe kat mcD . aku teros lah makan , haha :D lapar lagy lah ngek . then , time aku na ikot ma pegy beli tiket , adelah mamat sorang neh . dea jual maxis broadband . puji puji aku bagai . pkir aku na beli . harapan lah ngek . "dik dik , na beli tk , eeiiii , comelnye , nak pinjam mate bole" 


pale hutak mu . nampak sangat tk ikhlas . menyampah duhhhhh ! ngerrr :o dalam train teros bukak kasut , ghahaha . penat lah cheerleaders .


thanks ma abah . iloveyousodamnmuch . muah !


bye ,




1.27AM

No comments:

Post a Comment