I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, December 22, 2010

nervous gile wa cakap !

assalamualaikum ,
-atas katil sambil hug marrie :)


cheerleaders , kau mesti dah tahu kan kenapa aku nervous semacam . herm , satu malaysia dah kecoh pasal result PMR yang na kelua pada 23.12.2010 'kames' . aku takut sangat cheerleaders . 


segale perasaan ade dalam hati aku neh . YA ALLAH ! hope aku dapat result yang SUPERB . 


haishooo ! aku tk tahu na kate ape , sumpah aku risau . makceks2 heboh cakap pasal result . tady pergy rumah mak lang , na jumpa ain . sebab ain balek terengganu , na jumpe kejap lah konons .


maklang : kak eyna , esok amek result , haha
me          : *bace magazine . hah ? ish , jangan lah cakap .


then , time tenga makan pun cakap lagy .


maklang : hahhh ! esok kak eyna amek result .
me          : heee , herm . risau lah .
maklang : alahh ! PMR tk payah risau sangat . janji lulus . 
                 SPM tuh yang penting . nak tentukan kite kan .
me          : ha`ah . 


naseb mak lang cikgu , kasi aku cool siket , ngeh ngeh ! aku na jawab pun tk tahu . nervous punye pasal . 


then , kakak aku pegy rumah acik syima . cikya&&pakcik pun adelah . then , cikya cakap kat kak intan pakcik dah tengok result aku . ghahhaha ! siket pun aku tk percaye . yesss ! memang lah pakcik tuh cikgu . tk semestinye cikgu bole tahu result student kan . lagypun pakcik teacher english kat pahang . so , tkde maknenye pakcik bole tahu . impossible !


alahh ! memasing saje na bagy aku takut . haishhh ! tkpe tkpe , tomorrow ! 


p/s : ma , adek nak duk dalam kerete bole ? tk nak kelua . karang pengsan , ngeh ngeh


okeh okeh , cheerleaders semua dah cakap aku gelabah tet** kan kan . herm , JAHAT !
doakan aku dapat result yang superb eyh . also to all PMR candidates :)


bye ,




12.59 AM

No comments:

Post a Comment