I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 24, 2010

result PMR :o

assalamualaikum ,
dalam bilek :)


yeah ! lastly , segale yang bermain-main dalam pale hotak aku neh sudah pun terjawab *ayattkboleblah . semalam , aku nervous gile babeng lah . tangan sejukkkkkkkkkkkkkkkk sangat . then , bile dah sampai sekola ramai dah student yang datang .


hari rabu , member aku kate pakai baju kurung . hoh ? then , akak aku kate . buat ape pakai baju kurung , jangan lah na gelabah . pakai seluar sudah . ngeh ngeh ! better aku ikut cakap akak aku . 


cheerleaders , mesti korang cakap aku macam tk penah amek result kan . gelabah semacam jeh . ghahhaha ! gelabah siket jeh . macam na amek result spm pulak . haha !


naseb aku datang lambat . kalau tk , mesti penat aku tunggu . time , aku datang tuh . cikgu tuh baru bagy result kat cikgu rohani . herm herm , sumpah nervous . then , bagy tahu name semua , last last dapat . yeahhhhhhhh ! 


nak tahu ke dapat berape ? heee :D datang rumah lah . tengok slip sekali , ghahaha :)


after dapat tuh , abah say *tahniah adik ! salam cium tangan lagi . heeeeee :) thanks abah . ma , thanks bagy adik support :) i love you ma , muah muah


pa`ad :) orang pertame tanye result aku . haha :D padahal kat rumah lagy . punye lah excited na tahu aku dapat berape . haha :D then , bile dah tahu akak pun text lah pa`ad . thanks you pa`ad :)


bile dah tahu , ma call paklang . then , paklang kate 'adik , tunggu paklang balek lah . jeng jeng jeng ! agak agak dapat ape ? aku pun tk tahu . naseb paklang kat terengganu , kalau tk mesti harituh jugak dapat . ngeh ngeh , perasan kau eyna .


then , tady pergi rumah nek cu . then , da na balek tuh nek cu panggil . nek cu bagy RM50 . ngeh ngeh . aku engt na bagy ma , rupenye bagy aku . yeahhh ! thanks nek cu . iloveyou . alhamdulillah , bertambah pun bank bergerak aku :)


so , first parent`s bawak aku pegy pizza hut . yeah ! makan tuh dulu . then , beli beg . lalalalaa :) tk habeh habeh na beg . melambak dah kan eyna . heee :) lagy lagy , na ape eyh ? ngeh ngeh . 


ma dah cakap kat abah aku na ape . then , abah kate bole :) harap dapat lah cepat kan . gile tk saba aku . haha :D


congrats kat sape sape yang dapat straight A`s . also for syera a.k.a cekodok dok dok cause dapat straight A`s  


bye ,




8.55 PM

No comments:

Post a Comment