I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 24, 2010

nadia rockkk !

assalamualaikum ,
-dalam bilek sambil layan hagemaru hageda :)


cheerleaders cheerleaders :D best kan kalau menggile malam malam bute dengan siblings :) lagy lagy dapat siblings yang satu kepale . SO SYOKKK !


tadi menggile ngan nadia . YEAH ! best kan nadia kan . akak intan , jangan sedih . picture kau pun ade . tapy siket , ngeh ngeh .


tibe tibe jee nadia na snap picture . means dah boring tahap gaban lah tuh . aku kan kakak yang baik siket , so mesti lah join adik aku yang jahat siket dari aku neh . HAHA :D *tahu nadia conform cakar aku


cheerleaders ,


nadia neh kuat buli aku tau . tapy , kalau dea baik . perghhhhh ! suruh ape pun dea na . kalau tenga fight ngan aku tuh , menjeling-jeling kau nyahh ! haha :D woiii ! mate adik gua mengancam woo *konons nye lah*kalau fight mesti aku surrender . tk tahan na fight ngan dea . bole berdarah badan aku , ngeh ngeh 


whatever lah , akak still sayang aya :)


seriously , best snap picture kan nadia kan kan ?


`cutest girl . opsss ! except me :)

`headband is always with me&&nadia 

`domokun rawwrr part1 

`domokun rawwrr part2

`after headband , then shawl

`only 1picture with kakak intan

`we are rockkk !

`wanna be a kind girl 'ceh cehh

`peace peace ,

`yes ! funny sangat :D
sampai tegelak besaq besaq

`lastly , going to sleep :)
dreaming ! zzzzzzz-.-

cheerleaders , so hows ? awesome kan ? *eyna eyna , kau jangan na perasan ! 

nadia , next time lagi gempak kite buat . iloveyousodamnmuch ! 

bye,


12.52 AM

No comments:

Post a Comment