I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 26, 2010

shopping again :)

assalamualaikum ,
-dalam bilek , hug kiss marrie 


cheerleaders ,


bangun bangun dah pukul 6 lebih , dekat dekat pukul 7 . yeah ! awalkan aku bangun . macam neh lah anak dare , haha :D alahh ! shopping punye pasal , pukul bape pun aku sanggup . hehe :) naseb ma kejutkan aku , kalau tk habes kene tinggal .haha


then , mandi mandi semua . mandi pagy tau . segarrrrrrrrrrrr ! pukul 8 baru gerak . sampai bandar tasik selatan pukul 9 , then naik star turun kat chan sow lin . abah na jumpe kawan dea . da settle semua , naik star lagy , then turun kat bandaraya . 


punye pagy aku sampai . sampai tk bukak lagy tempat tuh . haha :D then , bile dah bukak siap ade lagu lagy . then , orang tuh semua berdiri . rase macam orang terhormat pulak . haha :D okey , sumpah aku na tegelak time tuh . mane tknye , semua muke serious jeh . yang mane na senyum tuh baru senyum . 'SELAMAT PAGI , GOOD MORNING' :) 


tk penah aku pegy tempat macam gitu . then straight pegy breakfast . then , adik aku na game . pegy lah carik . then , beli bag , sesemua bende alah tuh lah . 


akak , pulak na beli cadar untuk kat kolej . yang aku pegy beli towel . HAHA :D ehh ehh , towel tuh comel . pink color lagi tau . barulah manis kelua bilek air . hehe *perasan .


beli perfume hello kitty :) comel sangat . kecik jeh botol dea . suke suke !


nadia beli baju and seangkatan dengannye , hehe :) mintak ma jam baru . dah lame aku tk pakai jam tau . kesian , lastly dapat . akak pun beli jam jugakk .


cheerleaders ,


harineh , nadia shopping paling banyak . dea punye jeh dah 1k . memang gile lah wa cakap same lu ! time aku na beli jam tuh pun dea tk kasi , dea kate 'kak eyna , jam neh mahal , tk payah !


ewahh ewah ! dea dah tibai macam2 , aku na beli jam pun tk bole . haihh ! tk adil lah nadia , haha :D act , nadia saket sebab aku dapat jam , then dea tk dapat . err ! semua na . saba jeh lah . 


tkpe lah . maybe harineh rezeki banyak kat nadia . so , terime jeh laa . aku tk heran sangat lah dea na macam tuh . sebab abah ade promise kat aku ngan akak something neh . hopefully dapat . amin :)


byee cheerleaders :)




8.40 PM

No comments:

Post a Comment