I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 31, 2010

i like like like ,

assalamualaikum ,
-atas katil sambil layan JANGAN PANDANG BELAKANG 


ohh my cheerleaders , 


today '31 december 2010 :) last day in this year , and aku pun start lah buka diary baru . diary lame dah aku campak plus plus bakar *agaknyelah . 


lagi berape hari sekola na start . eyh eyh , wa cuak lah *poyo ! aku pun dah na start form4 . lagi satu tahun na habes sekola . kejap jeh kan . dulu still engat lagi time form 1 , kene buli ngan senior petang . memang jahat . 


tk sabar na jadi senior pagi . konons na jadi contoh kat budak junior lah . HAHA :D mesti geli mat mat kan , ohhh sangat ! 


cheerleaders , 


harineh dapat something yang dah lame aku na sangat . and lastly , dapat jugak . AMIN ! dapat phone baru jeh pun . tuh pun kecoh kan . 


ehh , bia lahhh ! blog aku *emo pulak


na tahu dapat phone ape ? heee :) malu lah na gitahu . na tahu jugak , meh lah datang rumah . pegang sekali phone tuh . thanks abah and ma . muah muah hug kiss siket , ngee


abah kate , lepas neh dah tkde tukar phone lagi . haha :D tekejut aku . tkpe tkpee . mintak bende laen pulak . ABAH NA SWIFT SATU !  agak agak dapat tk ?


cheerleaders , tahun baru mesti lah azam baru kan . banyak sangat azam aku yang tk dapat dilaksanakan , ceh ceh :) insyaALLAH ! tahun 2011 neh na laksanakan semua azam yang tk dapat aku na capai tuh , well , aku kan pendeks *ehh ehh , macam tk caye aku dah mengaku HAHA :D


macam biase lah aku na study study and study . tuh azam yang da berkurun aku na . tapi tuh lah , ta dapat . aku neh awal tahun jeh rajin . bile da lame tuh , start lah drama pemalas aku tuh  . nasty :o


hopefully 2011 neh dapat lah kan kan . insyaALLAH :)


HAPPY NEW YEAR to all cheerleaders :) 


bye :)




11.42 PM 
*bye 2010   *helo 2011
lagi berape minit sahaje :)

No comments:

Post a Comment