I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 18, 2010

happy birthday sis :)

assalamulaikum ,
-atas katil


cheerleaders , harineh birthday kak intan :) superb lah . memang best . mane lagi nak celebrate kalau bukan kat SR kan . and andd , ain budak tembam mesti ade . 


act , semalam dea tido sini . sumpah tk percaye . yelahh ! before neh , umi dea suruh tido umah aku dea tk nak . conform jerit satu rumah . suare , lantang gile lah . then , tido sini . nyenyak sungguh aku tengok .


eyh eyh , dah alang alang cerite pasal semalam . neh nak bagitahu semua cheerleaders neh , aku menangis weyh :'( sobs sobss ! teresak-esak aku . nak tahu pasal ape . err, malu nak bagitahu . nak tahu jugak ? oke lah , meh sini aku bisik "semalam kucing keja aku


JANGAN LAH GELAK CHEERLEADERS ! herm , yea . aku memang terok . sumpah ! aku dah panjat panjat dah semalam . then melompat , naseb tk jatuh , da lah hujan . lantai basah . ergh ! tk suke kucing !


hoh ? aku tahu aku dah lari topik . oke oke , celebrate kat SR semua . as usual , nadia mesti merajuk . menangis dea weyh . geram pun ade . ape yang dea nak tkde , then , dea punye nanges , mencurah curah air mate . HAHA :D


then , makan makan makan makan and makan . eyna ! bile nak diet . kau tahu kan kau dah macam tong ? tk sedar lagi . haish ! cheerleaders ! control makan aku . please :(


oke ! kak intan , meh denga sini meh"



  • firstly , i hope you always happy with family :) MUST !
  • second , happy with him , i`ll pray for your relationship :)
  • third , you must study and make mama and abah appreciate with you :)
  • fourth , wish you luck with your diet , hope you can slim like nadia :)
  • err ! that`s all baby . btw , happy birthday hun :) iloveyousodamnmuch !
HAPPY BIRTHDAY AGAIN ! POMMMMMM POOMMM *merecun pancut pancut !

bye :)


1.07 AM 

No comments:

Post a Comment