I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, December 15, 2010

webcam with my sis :)

assalamualaikum ,
-dalam bilek , tepi tingkap


cheerleaders , hilang dah rindu kat akak tau *hilang siket , haha :D even , ahad neh nak jumpe . ape salahnye kalau na tengok muke before hari ahad neh . tk salahkan cheerleaders ku sekalian :)


hergh ! act , akak malu nak webcam ngan aku . yea , memang gedik . malu malu pulak . menyampah aku . haha :D t`gelak gelak aku wey . yeah ! happy sangat . akak aku tengok domo aku yang bute tuh . 


hamek kau , gelak sambil tepuk tepuk marrie lagi . kasihan kau marrie . gurau jeh tuh kan .



akak kat sane dah pandai skodeng orang ouh !
dangerous !





konon tabik spring lah *ceh . act , banyak lagi yang aku snap . akak aku neh pun satu , aku belum save dea dah posing lagi . well , DEA memang excited macam aku *tipu hang ! posing sane , posing sini . last last , dea nak tido . esok ade class kan . so , pegi lah tido makceks !

akak , nanti webcam lagi oke :) and andd tk payah lah nak malu ngan aku . aku adik kau lah ngek , haha :D can`t wait to see you akak :)

bye cheerleaders :)


2.34 AM

No comments:

Post a Comment