I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, December 8, 2010

senyum senyum :)

assalamualaikum :)


bangun bangun terus tarik phone kat bawah bantal . pukul 12 dah . haha :D naseb abah dah pegy keje . aminnnn ! selamat kaw eyna . dengan muke tk mandi pegi dapur . denga bising semacam jeh . kasi tinjau siket . herm , cousin datang . tk tahu lah amek ape . then , terus pegi mandi . 


oke ! aku dah wangi dah . heeee :D dapat call dari ma . nak cakap ngan nadia . settle semua kan kan . siap siap , rambut kasi skema siket . oke :) cun dah anak rusli . heee ! 


macam biase lah , terus tengok tv . cerite ape ntah nadia bukak . alahh ! fasha sendat yang belakon tuh dengan lelaki tuh . ergh ! lupe name dea *nyanyok . tengok nadia makan macam sedap jeh . nak tahu makan ape . herm , jangan pelik . nadia makan serbuk . HAHA :D tk sure lah serbuk ape adik aku neh makan . serbuk tuh warne putih . pelik pelik jeh nadia neh .


daripade aku makan serbuk tuh , better makan nasi kan kan . dapat jugak aku buncit kan perut aku neh *macam kurus sangat lah pulak . nenek masak ayam yum yum yum :) akak , mesti jeles kan kan . kesian , balek nanti kite makan same same .


blurpppppp ! alhamdulillah , kenyang pun . oke continue tengok tv . cerite cinta kirana yang dah berkurun aku tunggu dea punye ending . riana dah mati kan . haish ! bile dah baik , mati pulak . mama riana tuh pulak yang buat hal denga si joanna tuh *betul ke name dea .


habes cinta kirana , tengok mari menari . bile lah aku nak dapat menari macam tuh . lambung sane , lambung sini . sape nak menari ngan aku , angkat bulu mate ! 


habes cerite tuh , teros online . before online , cakap kat depan cermin dulu . ape ape , nak cakap aku gile . bukan gile lah babe , aku practice . aku kan nak jadi pelakon macam fasha sendat tuh *ceh , perasan !


tenga online , lupe pulak ! homework tk siap lagy . minggu neh homework aku siket jeh . tk banyak lah . buat buat buat ! oke siap :) tinggal practice jeh .

tengok atas meja . ade novel dear yayah . herm , bile nak beli novel baru . dah ulang dah aku bace novel neh . farihah iskandar , bile nak buat novel yang terbaru ? cepat lah . peminat setie dear yayah neh .



akak , tk sabar tunggu akak balek . nak pegi jalan jalan . balek cepat , please ! rase dah bosan duduk rumah jeh . rase nak duduk rumah orang pulak . haha :D oke oke ! have fun :)

No comments:

Post a Comment