I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 7, 2010

happy with them :)

assalamualaikum :)


time cuti memang lah bosan . cousin aku buat kenduri .
maybe kenduri doa selamat kot . tk sure :)
satu hari aku dok dapur . haha :D
rajin kan kan :) macam neh lah anak mak .


yasmin ! gigi gigi


oke ! dapat kenal ngan budak baru .
arisya :) comel sangat .
muke arisya macam yasmin .
tengok dari jauh memang macam yasmin .
cume arisha neh putih .
yasmin neh macam aku lah kot . haha :D


rumah cousin aku kat sebelah jeh ,
so , bole lah datang lambat ke awal . haha
tpy , time datang tuh tkde org lagy .
bile dah ramai , aku pun pegy lah rumah cousin aku yg lagy satu neh .


buat ape lagy , main ngan budak kecik lah .
wey wey , tangan aku saket sangat .
sebab dukung sofea . aku layan dea jeh .
akak aku pulak balek umah .
sebab ade cousin aku nak print chord lagu .
banyak gile lah . semua lagu jiwang .


sofea teruja tengok lembu .
haha :D aku ajar siap buat bunyi lagy

tengok neh ! sofea amik picture sendiri .
pandai kan .

konon gambar candid lah . haha

ya allah ! penat sangat aku layan dea .
saket saket tangan aku . errr !
chill eyna chill !

then , hantar sofea kat ayah dea .
aku pun teros balek . carik akak aku .
then , pegy sane balek . haha :D
aku tk makan lagy , lapar !

wey wey ! malam tady siblings aku bertambah .
daripada 3 --------> 6
hebat sangat wey .
arisya ngan yasmin berebut nak tido ngan aku .

nadia ngan syuhada tk berape sangat ngan aku .
gitu-gitu jeh lah .
rebut punye rebut , aku amik arisya lah .
bukan senang nak jumpe dea .
lepas neh tk tahu lagy bile dea nak datang kan .

time first dea tido oke jeh , then aku macam tergerak siket .
haha :D sekali dea pun ikot gerak .
selimut terbukak teros ! kucing aku tuh tercampak . semua naik !
yang aku , dah tersepit kat tepi .

nadia , yasmin ngan syuhada . bantai gelak kan aku .
akak aku , tanye bole kelua tk .
haha !
alahh ! biase lah tuh . budak kecik .
tido memang lasak lah .
suke lah time arisya tendang2 tuh , saket nyee !
haha :D

before tido sempat lah jugak snap picture .

yasmin nak manje2 ngan aku .
haha

nanti snap macam neh lagy taw taw .

neh lah kucing yg tercampak tuh !
kesian 

arisya <3 rindu gile lah

suke tengok arisya senyum :)

good idea yasmin

korang comel sangat !

next time macam neh lagy taw !

picture nadia tkde . tah tibe tibe tkde mood .
ape lah nadia neh .
nanti kite snap macam neh lagy taw .

arisya ! nanti datang lah sini lagy .
nanty akak bagy arisya chocolate lagy taw taw :)
i love you .
i miss you lah arisyaaaaaaa !

No comments:

Post a Comment