I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, December 8, 2010

tido lah , tidoooo !

assalamualaikum ,


herm ,makin hari makin susah pulak aku nak lelap kan mate neh and and makin hari makin lambat lah aku bangun tido . erghhh ! ape neh , anak dara tido lewat , bagus sangat lah kan !*cehh , mara konon .


tady on facebook then chatting . tengok tengok cekodok dok dok aku tk on lagy . oke oke ! tunggu lah kan . ade lah sorang budak  neh tibe tibe tego aku . haihh ! terkejut jugak aku . dea tuh kawan ex aku . takut jugak kot kot nak kenekan aku ke kan . tapy , orang kate tk baik buruk sangke ngan orang kan :)


oke ! think positive :) good ! then , ajwa pun hantar wall kat aku . menggile ngan dea kejap lah kan . haha :D sekali dapat , manggis ;) yeahh ! cekodok dok dok aku dah on dah . gosip gospi ngan dea semua *konon lah . 


chat ngan atoks kejap , ngan akak kejap :) sekali dah pukul 2 lebih gitu , ajwa anta chat . cakap nak tido . haha :D tido weyh tido . kang mak mara kan kan . funny jeh !


lame aku chat ngan cekodok dok dok ! sampai tk tahu nak story ape kan kan .cekodok ! bile nak hang ? bosan neh ! haha :D oke oke , night :)

No comments:

Post a Comment