I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, February 11, 2011

i`m back :)

assalamualaikum ,
atas katil , sambil buat homework piano :')


hey peeps ! gile lame ta update . i'm so sorry :( act , before masuk hostel ade story . memang banyak story lah . tapy ta sempat na update . so , yang last week punye bia kan sahaje . 


okay , now ! na story pasal hostel aku yang superb tu :) aww ! suke suke , heee :)


aku dapat dorm sumayyah :) sedap kan name , macam lagu sumayyah tu . then , dorm aku ade 6 orang je , termasuk aku . warden kate ade intake baru . kalau dapat intake baru biarlah perangai yang senonoh siket . AMIN :) 


dekat dorm tu , aku sorang je form 4 . memang sedeh :( yang laen semua budak bawah aku . then , time ade taklimat tu , warden suruh lantik sorang ketua dorm . budak budak laen semua tanye sape paling senior . aku diam je . engt na bagi hanis jadi , sebab aku tengok dea macam okay . last last , semua pilih aku sebab aku paling senior .


thanks lah dah lantik akak . wey wey , diaorang panggil aku akak eyna . hahahhahahah :D kelaka en . first memang aku rase geli siket , tapi bile dah lame tu , aku rilex je lah . 


now , masuk story pasal budak dorm aku .


firstly , hanis :) act , hanis adik kawan aku time kat sk salak dulu . hanis neh memang baik . tapi , kalau dea dah bad mood tu , muke dea masam macam cuka wey . sampai aku takut ngan junior aku sendiri . haha :D dea neh rajin tanye aku macam macam . aku tk kesah , banyak mane pun dea na tanye , aku suke . selalu pegi mandi same same , tapi bukan satu bilik air lah . haha :D selalu teman aku pegi iron tudung pagi pagi bute . appreciate :) cewwah , thanks hanis . ily :)


second , adilah :) time first tengok memang macam sombong gile . then , bile dah kenal , dea friendly sangat . kalau ade problem ke ape ke , selalu share ngan aku . selalu bagi idea nak cantik kan dorm . selalu ikut ape yang aku cakap . bole lah diharapkan . tkde lah nak membantah sangat kan . bile , malam malam selalu lepak katil aku sambil makan . akak suke akak suke . haha :D btw , ily :)


third , aqilah :) budak neh cute . rambut ala ala curly . suke denga suare dea . kadang2 time malam aku lambat balik dorm , and dea lah orang first yang tanye aku macam macam . memang bagus lah budak neh . bile dea tahu nanti ade nasyid untuk maulidur rasul , dea excited gile . sampai suruh semua diam , haha . apelah ! bile solat subuh , turun ngan dea same same . banyak bagi idea , selalu kesian kan aku sebab aku banyak buat kerja . ily :)


fourth fathin . aduhhh , senyap gila fathin neh . time malam tu aku ade buat meeting siket . cewwah ! dea punye lah senyap . then , senyum jee . haha :D alahhh , semua macam tu kan ? tk biase lagi . macam kite duduk tempat orrg , mesti rase lain gila . tpi KAMI bole jadi satu siblings yang paling sweet .  ily


lastly , athirah . okay , first tengok memang senyap gilaaaaa . weLL , baru lagi kan . mestilah still tk biase . but , i know , we can close with her . kinda cute meyh ! chubby mcm akak aku duh . auwww <3 geram gilaaa . okay okay , anyway , ily.


so , akak hope korang jangan lah buat bende2 yang bole menyusahkan kan akak nanti . kalau bole , kite chill je . macam siblings sendiri . jangan nak gelabah dongba . naseb lah kejut korang neh tk susah . haha :D so , teamwork . tu yang penting .


okay , malam neh aku agak poyo . err , abaikan ! okay okay . adios picatos ! 


bye




11.02 PM

No comments:

Post a Comment