I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 9, 2010

percaye ? susah sangat ke ?

assalamualaikum ,
-sambil layan raja lawak :D


bile couple `ceh cehh , dah couple dah . macam tk percaye pulak --'
bile dah clash ` what ? clash ? nape ? you kan sayang dea . but , why --'


semua tk percaye , susah hidop !


aku rase dah lame kan aku clash . and korang pun dah tengok aku punye relationship SINGLE kan ? so , tk payah lah nak chat aku semate-mate nak tanye bende alah tuh semua .


mane tk nye , before neh haram nak chat aku . last last , tibe tibe chat aku nak tanye tuh semua . saket betol hati aku weyh . kang aku tk reply chat , cakap aku neh still sedeh lah , tk bole nak terima bagai lah . bile aku dah jawab dengan jujur ikhlas dari lubuk hati aku yang dalam neh tk percaye pulak .


hape yang korang nak pun aku tk tahu . lagy lagy , budak budak belah melaka neh . tanye macam nak meminang aku jeh . macam macam . sori lah babe . aku cume bole bagy senyuman :) yang tk berape ikhlas jeh kat korang oke .


lagipun , korang kan lagy berpihak belah melaka bandar sejarah gitu kan kan . so , tanye sendiri dengan sidea . weyh , member aku pun tk heboh macam korang . sampai nak korek daripade A------->Z senang cerite aku cakap , tanye lah sidea itu ogeyh ! biar puas siket lah hati korang .
oke :) 


bye .




1.15 AM

No comments:

Post a Comment