I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 9, 2010

donuts :)

assalamualaikun ,
-atas katil , tepi tingkap bilek


cehh ceh , tengok entry aku mesti dah tahu kan kan . haha :D kalaw yang tk tahu tuh , memang tk ikut perkembangan lah tuh kan . yeah , betul semua cheerleaders ! cerita donuts dekat channel 4 astro ria :) tengok , aku dah gitahu dengan complete dah .


act , aku tk bape nak tengok sangat cerite duh . yelahh ! aku dah meniarap kat katil , then online . tv memang lah bukak , tpy mate khusyuk online . telinga pulak khusyuk denga si pon pon cakap kat tv . mean , aku denga ajelah . tk tengok . paham ? conform tk kan . aku pun tk paham . whatever !


ajwaaaaaa :D ergh ! aku dah lame tk makan donuts . ajwa neh pulak cakap , yang dea baru jeh makan j.co . sumpah aku jeles ngan kaw doe ! dah tahu makan donuts , bagy lah aku . kaw tahu kan aku muke donuts *sejak bile pulak . then , suruh aku pegy big apple . kalaw bole , sekarang jugak aku terbang sane weyh *over siket . haha


oke oke , cerite donuts tuh memang best . even aku tk tengok , janji dapat denga . bayangkan, boy yang badan ala ala lelaki  idaman semalaya tuh jady pon ponnnnnn *hon kereta :) sumpah , geli mak nyah ! naseb belakon , kalaw tidak jatuh saham . haha :D


sheila rusli tuh , perghhh ! mulut dea dalam cerite tuh , memang gempak lah aku cakap ngan kaw . lawan pulak dengan norman hakim aww tuh . bertambah lah gempak . bergaduh pasal ape , aku tk sure lah . tk berape fokus .


tibe tibe `mamamia , lalala , mama mamamia ' betol ke lagu tuh . haha :D tibai ajelah . tengok tengok dah habes . haha :D tk tahu ending dea ape . ke cerite tuh continue ? haha :D tuh lah , tk fokus lagy kan . kan dah tk tahu . 


before tengok , bagai nak rak turun katil sampai nak jatuh . punye lah gelabah aku nak bukak tv . last last , tk tengok . NUR FAZRINA BINTI RUSLI MEMANG TEROKKKKK !


oke oke , dah stop kutuk aku cheerleaders . saye tahu sape saye , sobs sobss *tibe tibe emo .


bye :)   




12.41 AM 

No comments:

Post a Comment