I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, November 28, 2010

webcam :)

wey wey , baru lah hilang siket rindu aku .
kalaw tk tuh rase macam nak demam wey .
cewahh ! lebih lah tuh kan kan .


tegelak gelak kaw . haha :)
first time aku wc ngan kaw kan .
next time wc lagy oke .
tpy kaw gune video call .
tk best .


aku suruh kaw accept wc , 
tapy kaw tk tahu lah ape lah .
haish ! tk kesah lah . janji dapat wc .
kan kan ?


hee~ thanks bagy aku tengok train kaw tuh .
suke sangat .
yelahh ! before neh kaw story aje kan .
tambah yang pooh pulak .
comel comel .


then , kaw tunjuk kaw punye kotex .
haha :D aku punye wane pink .
kaw purple . hee . laen colour jeh .
tpy box dea still black .


btw , thanks eyh wc ngan aku .
dah dah , jangan nak kembang .
haha ! apelah kaw neh :)
i love you :D muah muah lagy

No comments:

Post a Comment