I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, November 27, 2010

hang hang hang !

sedeh gile lah . 
aku punye semangat nak hang ngan akk .
last last , ape yg aku nak tkde .
err ! selalu macam tuh .


oke , pagy pagy lagi aku dah bangun .
pukul 9 taw taw . 
jangan maen maen , HAHA :D
sumpah mengantok !
then pegy lah mandi sumeh .


ma : adikkkkkkkkkkkkkk !
me : yea .
ma : jangan tido pulak .
me : hermmmm !


haiyoo ! tkde lah sampai nak tido kt dlm tu .
oke oke . now siap siap :)
eyh eyh ! lapar . breakfast kejap .
pkol 11 kot baru lah gerak .


then , tunggu lah train .
hee ~ ade sorang budak kecik neh .
buat maen escalator . HAHA ! 
naseb comel .
first , dea pijak escalator tuh .
sekali tk gerak pun .
dea pun pelik lah kan .
tengok jee bende tuh .
sekali bapak dea pijak .
hamek kaw . begerak teros .
t`gelak aku :D
jahat lah aku neh .


oke ! train pun sampai .
budak tady tuh duk dekat jea ngan tempat aku .
dea kate train tuh bus .
haha ! alahh .
biase lah tuh .
budak budak .
nak kate frog cakap fuckkkk !
haha !



sampai teros naik taxi .
yeahhhh ! alamandaaaaaaaaaaa!
sampai pun .
gile tk saba kan .


sampai teros pegy makan .
sebab akak aku nak kene makan ubat en .
kang payah pulak aku nak shopping .
cewahh .


tempat first pegy , MPH :)
nak cari novel tuh .
tkde yang terbaru lah .
sumeh aku dah ade .
haish !
tk nak novel laen . tk best :(
bile nak kelua dear yayah 6 ??

then teros blah blah blah .
oke , now pegy chamelon :)
akak aku nak cari clip tudung tuh .
tpy tkde  .
tah kenape aku rase nak pakai ring kan .
beli lah ring kat chamelon tuh .
hee~ nak kawen dah aku . GATAL HANG !



pegy elianto pulak . cari eye liner akak .
yes ! dapat pun . 
aku nak cari colour nail . tpy tkde yang cantek .
errrr ! lupe pegy skin food wey !


then , pegy lah sinma . nak cari clip tuh jugak .
tkde yang cantek . then akak aku beli lah gelang .
haha ! seronok kaw kakkk . haha !


sekali nampak selipar facebook & twitter .
haih ! aku memang tk dapat beli lah kan .
size kaki aku tkde .
gile kesian aku . err !


wey wey ! satu alamanda aku carik elmo&&cookie monster .
gile sedeh . semangat aku pegy . sekali tengok tkde .
muke innocent jeh . haish .
akak ! next week mid pulak . bole ?
heee ~


oke ! last destination :) toy city .
ape ape .
pkir budak kecik jeh bole .
aku pun bole lah wey .
carik keyboard :)
jumpe jumpe . nak beli wey .
sayang duet .
mintak kat ma nanty .
jangan risaw .
insyaALLAH dapat :)



then balek lah kan .
dah tkde ape nak beli .
wooo ~ pakceks taxi tuh gelabah tetek wey .
bawak taxi macam hape jeh .
nak bagy aku mati lah tuh .
cewahh !
haha ! aku tegelak dah neh .
tahan tahan !


then , naik train .
first time balek sorang neh .
of course lah takut .
haha :) 
cepat jeh aku turun train .
orang first .
laju je jalan .
kalaw tk tuh .
haih ! siput babi pun kalah .
HAHA :D 

pukul 1.3o baru lah sampai rumah :)
memang tk best harineh .
ape yang kau nak . tk dapat .:(
herm ! nak tuh jugak !!!!!
please please please 

No comments:

Post a Comment