I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, February 4, 2011

tired babe :(

assalamualaikum ,
dekat dapur , buat cupcake ! YUMMY 


okay ,semua cheerleaders :) aku tenga buat cupcake . for my cousin . esok dea na tunang . tapi aku ta sure lagi pegy ke tk . haha :D later , aku update pasal cupcake .


back kat tittle aku tu . ape yang aku penat sangat sekarang neh . penat wey penat . kesian kan aku . tolong picit jari jemari aku neh , tk larat *tapi larat update blog . ngeh ngeh ! act , aku penat buat homework yang melambak tu . start pkul 12 until pukul 5 .lame kan kan ? well , budak baru masuk form 4 . haha


macam2 homework aku buat . semalam buat separuh sebab petang tu na kelua . then, malam aku macam malas na pegi office . so , terpakse lah luangkan mase aku harineh . sampai ta sempat na tolong ma . siap tido kat dapur lagi .HOHOHO HORLICKS 


then , lepas maghrib kelua makan . tapi ma tk ikut . balek je makan terus buat cupcake . HAISH ! gile ta saba na tengok cupcake tu dah masak . aku lah orang first makan . haha :D aku neh , makin lame makin kuat makan . tapi tadi tk . aku tk breakfast , tk lunch . haha :D aku makan petang jeh . 


2 days again ! then , i`ll leave my home sweet home . sobs sobs :'( 


okay okay ! byee , kejap lagi aku update pasal cupcake . ILY !




10.58 PM

No comments:

Post a Comment