I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, January 28, 2011

another 1week :)

assalamualaikum :)
atas katil plus akak da balek :) 


hey cheerleaders , lame kan aku ta update blog . sorry babe ! aku busy sangat , and da jarang online . yelah ! aku da masuk form4 , so kene lah study betol betol . setahun lagi na SPM . oh gosh ! macam ta sangke aku da nak habes sekola . HAHA :D poyo jee ,


okay ! 6 feb 2011 :) aku masuk asrama , YEAH ! excited sangat kan . biase lah , baru na start hidup berdikari lah katekan . 


but , setiap hari sabtu , aku kelua . sebab aku ade class piano . even masuk asrama , aku mesti teruskan class piano aku . ta bole tinggal wey . rase macam , piano tu da jadi separuh daripade hidup aku , cewwahhh ! ayat ta bole blah blah kan ? ngeh ngeh , 


teacher rose kate , aku bole skip untuk exam grade1 :) and teros grade2 , maybe tahun neh aku bole habeskan grade1 . insyaALLAH , tahun neh jugak aku teroskan grade2 . sumpah ta saba na exam nanti . hopefully , aku dapat buat dengan baik , AMIN :)


hemmm ! before masuk asrama neh , aku na settle kan semua aku punye problem . haha :D terok kan aku neh , haish ! eyza ta tahu lagi aku masuk . sorry eyza , nanti aku bagitahu kau . conform muke singe dea bagi kat aku nanti . sorry sangat :) chill lah babe ,


bile na tinggal kan family neh memang sedeh :( huzaimah kate 'bole ke eyna duduk asrama , dulu pegi kem 3hari pun da nanges . hey ! ayat huzaimah tu , macam tambah aku punye semangat pulak . KAH KAH KAH :D 


and , lastly :) dalam seminggu neh aku na enjoy betol betol :) cewahh , tkde na pkir problem sangat KOD ! insyaALLAH :)


bye :)




8.39 PM . 

No comments:

Post a Comment