I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 11, 2010

aku dah jujur sekarang :)

assalamualaikum , 
-dalam bilek atas katil


tady nampak ma kat dalam bilek nadia tenga iron telekung . tibe tibe ma tanye aku pasal ---- , then aku pun teros terang lah . buat ape nak sorok . ma , thanks bagy support kat adik tady . woshh ! sampai panas aku dibuatnye . adelah gagap siket aku jawab tady *cewahh


mom : dik , tkde call ---- lagy ke ? tkde pape dah ke ?
me    : err err ??
mom : dik ?
me    : mane ade lagy dah .
mom : dah clash dah ?
me    : yelah , heee
mom : patut lah nampak laen macam jeh .
me    : hoh ? yeke ? tkdelah . adik oke jeh :)
mom : adik tk menangis ke ?
me    : haha :D ade nampak adik nanges ?
mom : tkde lah , tengok adik happy jeh . macam tkde pape jady .
me    : alah ! buat ape sedeh . tkde jodoh .
mom : baguslah tuh . lagypun adik mude lagy . fokus kat study .
me    : hee , oke ma :) 
mom : tpy , ma nak jugak tahu . sebab ape clash .
me    : ntahlah ma . dah lupe *ceh cehh
mom : yelah ! sebab ape , dea curang ke ape . mesty ade sebab . 
           kalaw tk , mesty tk clash kan ?
me    : herm , lupe lupe . 
mom : akak tahu ?
me    : tahu lah .
mom : nape tk cakap ngan ma ?
me    : tkde lah . tk nak ma mara pulak .
mom : mara ape pulak . ma memang dah agak dah . 
           jarang nampak adik online , call pun jarang , wc pun tkde dah.
           ma memang dah rase ade sesuatu jeh . 
           cume hati belum t`gerak nak tanye .
me    : herm , tkpelah ma . oke jugak tuh . 
mom : tkpe , adik fokus study . kan lagy penting . lagy 2tahun nak spm .
me    : oke ma :) haish ! rase panas pulak , haha
mom : panas ? hahh , pasang air-cond , hehe


then , ma teros pandang aku laen macam jeh sebab na tahu kenape ape aku clash . ma , janji adik dah clash kan . tkde couple ngan sape sape lagy . baru lah best . btw , thanks ma bagy adik support . yes ! adik memang maseh mude *ceh cehh :) insyaallah , adik study betol betol . 


cheerleaders , bye :)




10.16 PM



No comments:

Post a Comment