I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, November 27, 2010

bye bye again :(

ohaiyo babe :) 
eyh , harituh aku cakap nak cutting my nails , right ?
aku cakap nak cut hari jumaat en .
nak sucikan segale kan kan ?
haha :D


hari jumaat tuh aku tk buat ape pun .
just tengok je nail aku .
haha . terok betol aku neh .
punye lah sayang kan kan .
plus plus kiss siket lah :p


err ! jam dalam bilek aku lambat .
naseb aku tengok phone .
kalaw tk , haish ,
tk pegy class lah aku .


bangun bangun teros mandi lah kan .
haha :) tk breakfast ape pun .
err ! macam macam lagu ade 


before pegy class , aku baru lah potong kuku .
haha :D gelabah kaw nyah !
gile sayang wey .
akak aku gelak kan .
jahat betol .


wee ~ semangat baru tuh .
tengok , aku potong kuku ,
teros semangat aku belajar piano tadi .
haha :)


teacher : well done . 


haha . happy sangat harineh .
even nail aku dah potong .


teacher : are you happy ?
me        : happy :)
teacher : happy ! haha . yeah . 
me        : :D
teacher : huhh ! happy to yahh !
teacher : nadia . see your sister .
nadia     : hee :)
teacher : nadia . make sure you tell your sister .
nadia     : heee :) dea yang tknak ajar .
teacher : haih ! you yang tknak belajar , right ?
me        : *kurang asam garam betol nadia neh .




btw . aku happy sangat .
keje piano teacher bagy makin bnyk .
saye suke .
tk kesah lah .
lambat ke awal aku habes .
aku belajar betol betol .
nak jady macam teacher .
yeah . my idol :)

No comments:

Post a Comment