I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 31, 2010

kakak ohh kakak !

tdy pkol 4.45 ptg mcm tu ade org dtg . aku tkde lah kelua . nadia pggil aku suruh kelua . aku wt tk tao je lah :) tenga dok depan mirror , akak aku msok blek 



akak : weh , kelua lah . org tu nk tnye psal kesihatan .
me : kan kaw da jawab tdy . 
akak : die nk due org . cepatlah . lame dah dea tunggu .
me : tknk lah . nadia kn ade .
akak : dea tknk . ma pon tknk .
me : suruh nenek laa   :D 
akak : ishh , kaw neh . cepat lah 
me : ishhh ! aku tknk lahh .
akak : *membebel&&wat muke marah
me : alahh ! mara ?
akak : *tibe2 gelak . HAHA ! 

errr! kacaw betol laa . aku pon t`pakse laa klua en . first dea tnye laa nme , d.o.b . jawab jee la en .

kak anis : adik penah wat hubungan seks tk ??
me : *muke plik . tk pena lahh .
kak anis :  :) kat sekola penah wat ceramah psal seks ?
me : penah penah . 
kak anis : adik tau kondom tk .?
me : tau . haha !
kak anis : haha , soalan neh mmg pelik2
kak anis : adik tau tk dari hbungan seks bole ade penyakit ?
me : tau 
kak anis : penyakit ape yg adik tau?
me : AIDS
kak anis : adik tk smoke en .
me : tk
kak anis : penah cek payudara tk ?
me : err ! tk penah .
kak anis : tau tk ramai girl yg kene payudara ?
me : tau .
kak anis : makan sayur ?
me : makan 
kak anis : selalu seminggu bape kali makan .
me : err ! ntahlah . 
kak anis : makan buah tak .
me : makan 
kak anis : selalu tk makan buah ?
me : seminggu pon tk tentu :D
kak anis : HAHA ! emm , selalu mkn makanan ringan ?
me : jarang .
kak anis : selalu tak minum mkanan b`carbonate ?
me : raye hari tu lah
kak anis : adik minum minuman keras ?
me : ehh ! tk lah .
kak anis : adik tk amik dadah en
me : tk
kak anis : mcm mane adik nk hilangkn stress ??
me : online :)
kak anis : haha . facebook facebook ! emm . tu ajelah rasenyer . oke terime kaseh .
me : *terus blahblahblah .
kak intan : oke oke . terime kaseh :)



HAHA ! tah pape tah . geli aku denga ouhh . err ! btw tengs kak anis && kak seha :)


No comments:

Post a Comment