I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, October 30, 2010

30/10/2010 :)


TODAY ! anniversary ayet&&eyna :D

yeay yeahh ! setahun jgak en b . penat aku tunggu . seriously , baru first tyme aku anniversary . err , poyo nye :DD HAHA ! tk kisah laa . story lame . wat semak pale otak aku jee en .

  tyme tnga tunggu pkol 12 . chatting jap ngan dye en . sekali dea suro aku bace satu blog neh . 

ayet : bb , bace blog neh . bayangkn kalau bende tu trjadi kt bb .*link
me : STOP ! da bace dah.
ayet : nk wt camne .
me : jgn ckp cmtuh b . err
ayet : kalau ayet prgi dulu . 2 sume dtgn allah syg .
me : jgn ckp cmtuh . aduhh ! tk suke syg ckp cmtuh :(
ayet : ea , tau, but tu sumeh namenye takdir b
me : dah dah dah  . ye tau .

aduhh ! rase nak belasah dea pun ade . merapu tk habes habes . geram jee aku . yea , sedeh bile dea ckp cmtuh . da la nk anniversary en . tbe tbe ckap cmtuh . takot aku . pkol 12 lbey camtuh , tros kolling dea . rindu gile ouhh ! bape ary tk ckp en . chatting pon cm nk tknk jee :D HAHA !


psssttt psstt ! syg . denga sini meh :) 

  • hopefully , after this no more fighting :) cewah
  • jeles tuh standard laa kn . kate syg .
  • mcm biase , tk payah laa nk gatal - gatal en . *mati nnty karang 
  • gemok kn laa bdan tu cik abang oiii !:D
  • i setie laa dengan you . you curang siap !
  • I LOVE YOU SO DAMN MUCH ! muahhhh :D 

1 comment: